Sukran34 Selam kizlar 37 haftalık hamileyim ve vajinamda kasinma,acı ve biraz kızarıklık var sizce ne olabilir sizde böyle birşey yasayan oldu mu şimdiden teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için.😏🙏
Cnnhls Sukran34 Canım benimde öyleydi uykusuz geceler geçirdim o yanma kaşınma yüzüne idrar yolu enfeksiyonu cıktı acile gittim iki kere munorol toz kullandım geçmedi kadın dogumcuma anlattim vajinal muayne etmek gerek mecbur ilaç kullanmama rağmen geçmediyse dedi vajinal iltihaplanma mantar enfeksiyonu varmış ondanmış kaşıntı yanma falan fitil verdi şuan o kadar rahatım ki hamdolsun şikayetim geçti
MucizemE Mantar veya egzama tarzı ola bilir bende de kaşıntı vardı doktorum krem verdi sabah akşam onu kullanılıyorum
Aysenurtsr Enfeksiyon veya mantardan kaynaklidir buyuk ihtimal. Sirke ile suyu karistirip silin rahatlatiyor insani
Sukran34 Cnnhls Dün gitmiştim hastaneye o zamn biyle bir sıkıntım yoktu eve gelince oldu bidaki kontrolüm haftaya malesef😑
Cnnhls Sukran34 Canım haftaya kadar dayanmak zor olur şimdilik aile hekimine görüş ebeler var aile hekimliğinde onlarda yardımcı olur idrar tahlili iste bir de mutlaka Canım enfeksiyonu kontrol ettir bebisin için ❤ çoğalmasın tedbir amaçlı
Deryaergin Benmde ayini sekil kasinti yanma idrar yaparken dr antibiyotik yazdi tabi tahlil yapti ilk antibiyotik ve fitil yazdi cok rahatladim bende mantar intihap varmis ama ölüyordum resmen 😏