Deletedmom9823 benim gönlümden geçen hemen yenidoğan sünneti yaptırmak. Bez bağlı olduğu için hemen iyileşiyormuş ()idrarın iyileştirici etkisi) bebiş de en fazla iki gün mızıldanıyormuş akrabalarım da hep öyle yaptı. Ama eşim illa mevlütlü olacak büyüsün vs diyor kanına girmem lazım. Ben de diyorum doğumda keselim sonra illa mevlüt yaparız olmaz öyle diyor. Durum bu😂