Meliskam Merhaba kizlar 27 hafta hamileyim hastalandim burnum akiyo halim yok🤒 ahududu reçelini çaya karıştırıp içebilirmiyim 😐 netden okudumda ahududu hamilelikte tehlikeliymiş neymiş … sizce ne yapiyim hastaligim çapuk geçsin 😐 ısımda var 37.5 😔
2prens1prensesannesi7 Meliskam Hamilelikte bütün bitki çayları hemen hemen tehlikeli doktorunuza danışmanızda fayda var
Denizfdn Meliskam cayla icme cnm ole kasikla ic grip icinde ilik su bal limon zerdecal cok iyi geliyor
irem Meliskam Aaa tehlikeli miymiş?🤭 Ben çok severim ve 13haftalık hamileyim her sabah kahvaltıda muhakkak ahududu reçeli yerim. Korktum biraz şuan🤦🏻♀️
Mimik Receli caya karistirip icmende bi zarar olacagini sanmiyorum, Ama seker yani … bence yarari da olmaz… Hani bal falan desen anlarim da,
Meliskam irem ilk 4 ayda tehlikeli yaziyorlar ama qaliba onu ahududu yapraği cayi icin soyluyorlar sen yinede dikkat et canim