Kizlar doktorumdan memnundum ancak 2 hastaneyle birden çalışıyor randevu kolay kolay bulamıyorum. Arabamızı sattık evime 2 otobüs mesafede hastane. Cmrtsi randevum vardı gene hastanede olamicani öğrendim. Yakınımızda bi özel hastane daha var sizce bi defa gidip memnun kalırsam ona devam edeyim mi? Doğumuma 3 hafta kaldı zaten kararsizimm😏