Ysmn1907 Umay21_ bence normal doğum en rahatı kesinlikle Sezeryan gerekmedikçe olmamalıyız ben 33 haftalığım doktorum normal doğum için bir sıkıntı görmüyor ama belli olmaz tabi ters bir durum olursa mecbur sezeryan olurum fakat ben sonuna kadar elimden geldiğince Allah’ın izniyle bu normal doğum mucizesini yaşayacağım bence sizde hep normale odaklanın en rahatı o kafanızı karıştırmayın doktor aksi bişey söylemedikçe
Ysmn1907 Umay21_ on gün sonra doktora gidicem bebeğin doğum şekli hakkında net bilgi verecek doktorum en son baktığında henüz baş aşağı inememişti umarım bu gidişimizde doğum pozisyonuna girmiştir de normal doğumumu rahatlıkla yaparım rabbim yardımcımız olsun
Gul76 islimkry canm okadar mutkuyumki anlatamam 2 gün dolmadi iylesti sana simdi yazcam git al hemen bana 2 gün emzirme 2 günde iylescek dedi ben mecbur kaldim dün gece emzirdim çünkü sağamadım ve az önce cok rahatlikla emzirdim 2 gün bile olmadi dün aksam sürdüm kremi bide bugün 2 defa sürdüm rabbime bin şükür sende al Bepanthol cilt bakim kremi 30g DEXTROCİN %2krem 15 gr Evicap 200 vitamin bu 2 kreme bu vitamini karistirip suruyosun
islimkry Gul76 sütünü sağarken yıkayıp sağıyordun değil mi ? Bir de şunu sorcam sütü elektrikli pompa ile mi çekiyorsun
Nazendehanim Herkesin bünyesi , vücudunun doğum hazırlığı çok farklı . Kendini kimseyle kıyaslama.Olagan dışı bir şey gelismezse adı üstünde normal doğum.Herkes doğuruyor sen de dogurursun öyle düşün 😅
Gul76 islimkry insallah seninde iylesir ama benim okadar kötüydü benim olduysa seninde olur allahin izniyle rabbim sifa versin hemen al keske basta gitseydim doktorada bukadar cekmeseydim
Gul76 islimkry pompa ile yapma çünkü pompalar göğüs deliklerini genisletiyo bu sefer zamanla sütun durduk yere akicak pompa kullanmadim ben hic elimle sağdım sicak suyla yika soğukla yikarsan sütun cekilir kesilir yani elinle sağ biraz zaten tamamini sağamazsın maksat sütun kesilmesin sen sagdikca o yenileniyo çünkü
Gul76 islimkry evet ben yikayip sağıyordum beyaz sabunla yika yada dalin bebek sumpuaniyla yika beyaz sabunun yoksa ben ikisiylede yikiyorum eğer sutu bebeğe vericeksen yikayip sağ vermiyceksen yikamasanda olur ama her kremi sürmeden önce yika guzelce kurula sür
islimkry Gul76 biraz önce emzirdim kızımı. Kabuk tutmuştu ve hepsi soyuldu. Kızım sütten çok kan yuttu belki 😢 inşallah bana da şifa olur
islimkry Gul76 ilaçlardan ötürü bir sıkıntı olur mu ki bebeğe verilse ? Sadece anne sütü veriyorum ben normalde
Gulsah03p Umay21_ eğer agrın .göhus ucu.catlagin varsa simdiden sür yoksa son ay sur gada doğum zamanı sur cnm senin durumuna kalmis
islimkry Gul76 hayır almadım. Köydeyim bi süredir o yüzden alamadım henüz 😏 göğüs pompası ile sütümü çekip veriyorum yetmediği için de mama takviyesi yapıyorum. Bi iki gün böyle devam edecem olmadı doktora gidicem. bide sütümü tam sağamıyorum baya sertleşmiş göğsüm. Sanırım yetmezmiş gibi bi de mastit oldum 😢