Deletedmom82 Çok korkmaya başladım 5 aya giriyorum Karnım sıfıra sıfır hiç yok korkuyorum artık sizde de oluyor mu hiç Karnım yok
Ciara93 Deletedmom82 doktor kontrollerde olumsuz bir şey söylemediyse endişeye gerek yok ki cnm, diyorlar ya kiminin iç karnı geniş olurmuş :) Benim hemen çıkar göbüşüm keşke bende ve çıkmasa 🙈
esoeso Deletedmom82 yanlıs anlama da boyle bıseyı acil baslık altında paylaşman tuhaf.... Bnm karnmda 6 aydn sonra cıkmya basladı 5 ay hc bse yoktu bende sıfır gobektı 6 ayıma grdm karnm bı anda buyumye basladı korkulack bsey yok bnce aciliyeti hiç yok
Fidashka Tatlim bende 7-8ayda cikti hatta simdide o kadar kucukki gecenlerde doktor neden bu buyumuyo diye korktu benide tedirgin etti muayene sonrasi bir problem olmadigini soyledi. Yani bebegin kilosu filan hersey yerindeyse takma kafana ben tam takmayi braktim bi baktim cikmis😬