Yagmur00 normalde ayda 1 gidiyorum ama annemlerin yanında silivri de doğum yapıcam için 21.haftada kendi doktoruma gittim sonra gaziosmanpaşa da 23+3 te detaylıyı girdim kendi evimin orda 24. Hafta yani bugün için silivri devlet hastanesinde şeker yüklemesi için randevu almıştım ama şeker yüklemesi yapmadı doktor ultrasonda baktı sadece o yüzden