Merhaba güzel anneler 31 haftalık hamileyim bugun kontrolde doktorum bebegin böbreklerinin arasında bosluk oldugunu söyledi 4 lü tarama testinde cıkmıstı ama erkek bebeklerin cogunda oldugunu ve dogumdan sonra geçtigini söylemislerdi doktorum bugun biraz beni korkuttu açıkcası başına gelen var mı bilgilisi olan acaba 😕