Durunbigeldim bende aldım dogum da yaptım yara olmasının sebebini de çözdüm bebek memeyi tam kavramadıgı için ucunu tuttuğu için yara oluyor bir iki kez dogumdan sonra korktugum için kullandım doktorum bebek tam gögüsü kavrarsa yara falan hiç birşey olmaz dedi ve bebek memeyi kendisi bıraksın siz çekmeyin agzında olsa bile dedi