Mom653 Kızlar yarın kontrolü olan varmı 24+0 olduk yarın Allah nasip ederse kontrolümüz var rabbim sağ saglim sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲
Selcansahin33 aley_ckmk24 bende dün oldum çatı muayenesi cok kısa sürdü hiç acımadı sadece sonrasında eve geldiğimde biraz sızı gibi sancı oldu dinlenince geçti şimdiden hayırlı haberleriniz olsun inşallah 🤗🌸