Merhaba arkadaşlar, eğitim alanlar mutlaka vardır fikirlerinizi merak ediyorum. Ben Gülten Hoca’dan almaya başladım. Ve iyiki başlamışım diyorum. Farkındalık kazanmamı sağlıyor. En korktuğun şey ilk doğumum olacağı için süreçle ilgili şeyler hakkında bilgi sahibi olmamaktı. Bilmediğim şeyden daha çok korkan bir insanım. Şu anda az çok nelerle karşılaşabileceğimi ve neler yapabileceğimi bilmek en önemlisi eğitimlerde bunları içselleştirmek beni çok rahatlatıyor☺️