16+5 bugün bir kızımız olacağını öğrendik🙈 Çok şükür Allah’a tabi bizim icin sağlıklı olması yeter ama hep en başından beri bir kızım olacağını hissediyordum. Sağlıkla gel güzel kızım💜 Bu arada isim önerilerinize açığım güzel anneler. 20 haftalıkken detaylı ultrasona giricez randevumuzu aldık simdiden cinsiyette değişiklik olmaz dimi hiç böyle bir durum yaşayan varmı çünkü kız çocuğuna baya alistirdim kendimi hatta bugün dayanamadim birkaç parça birşey aldım bile 🙈💜🍭