Kızlar merhaba sunu merak ediyorm bende pcos var ama adetim cok düzenli yumurtlama da görüyorm testte ama 3 aydır hala gebelik yaşayamadm. Benim merak ettigim su testte yumurtlama görüyoruz ya o gercekten olgun ymurta mı bazen atıyorm 12 mm den asagı ise döllenme olmaz ya da büyükse olmaz deniliyor. O yüzden mi diye kendi kendime düsünüyorm. Bunun hakkında bilgisi olan var mı? Simdiden tesekkür ederim