Selcansahin33 Merhaba güzel anneler 37.haftamızın son günlerindeyiz kızımla sizde durumlar nasıl bebislerin kilosu ne alemde doğuma hazır mısınız 🤗
Kvsraykt Selcansahin33 37+3 de 3100 Gr olmuş haftasıyla uyumlu dedi 38+2 olduk doğuma kim hazır olabilir ki kaçıncı doğum olursa olsun hazır olmak zor sadece heyecanla bekliyoruz
Selcansahin33 Ysmmmnn 36+4 iken gittim 3078 gram doktor çatı muayenesi yaptı cok güzel normal dogum yaparsın dedi beklemedeyiz 1 eylüle randevumuz var yine heyecan tavan artık 🤗🤗😅
Selcansahin33 Kvsraykt dimi doğru diyorsunuz 😅 bizde 36+4 muayeneye gittik 3078 gram olmuş 1 eylülde çağırdı yeniden çatı muayenesi oldum norrmale cok elverislisin dedi beklemedeyiz 😅🤗🌸
Selcansahin33 H-M1602 bende bende cok heyecanlıyım merak ediyorum nasıl bisey cıkacak diye 36+4 de gittim muayeneye 3078 gram olmuşuz bizde 🤗🤗🌸
Sunay10 Selcansahin33 ay bende 36/5 olduk bu gün nst bide alttan baktı 3100 olmuş bakalım ne zaman gelir
Selcansahin33 Esan yaa kontrole gitmek için günler geçmiyor dimi ben zor sabrediyorum 1 Eylül de gel dedi mesela şimdiden gün sayıyorum 😅😅
Selcansahin33 Esraali maşallah bizde 36+4 de 3078 dik 1 eylülde randevumuz var bakalım 37+6 olmus olcaz o zaman heyecanla bekliyorum 😅😅