Gizemmihra https://www.hizliresim.com/pe4lr58 Doktora gösteremedim anlayan varsa yardımcı olabılır mi
sehrengiz_8 Gizemmihra bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum ben de yaptırdım ama benim sonuç bu şekilde grafikle çıkmamadı da risk var ya da düşük olarak çıkmıştı
Gizemmihra sehrengiz_8 teşekkür ederim bende öyle bısey yazmıyor düşük yada riskli diye anlayamadım değerlerdende