Merhaba arkadaşlar 27 haftalık hamileyim idrar tahlilinde yoğun enfeksiyon çıktı sancım ve geçen çok az kanamam oldu doktoruma gittiğimde kum döküyorsun büyük ihtimalle dedi toz ilaç verdi kullandım dün tekrar tahlil verdim enfeksiyon hala devam ediyor ürolojiye yönlendirdi bu durumu yaşayan var mı aranızda? Sizin tedavi şekli nasıl oldu