eylul02 Kızlar nasıl gidiyor bu haftalarda hersey tamam mı ☺️ Hareketleri azalıyor sanki sizde durum nedir
BorasMom eylul02 aynen bende 34+2′deyim ve doktora göre şuan 36+3′teyim herşeyim hazır bekliyorum erken gelebilir dedi doktorum ve benimde bebeğimin hareketleri azaldı bu hafta 🙈
Bebegimicin1 eylul02 sanahran gibi Hiç hissetmesim gibi az önce bi hafif kımıldadı sanki yemeğimi yapıp yatıcam dinleyecem hareket eder inşalalh herseyi hazır bi kendi yok
sedanur4004 eylul02 herşey hazır birtek beşiğimiz kaldı. Bugün sezeryan tarihimizi aldık 27 Eylül 💙☺️
eylul02 Aslhn12 öyle bi geçiyormuş ki :) 30 lu haftalara gelmeyi cok bekledim zaman hiç geçmiyordu ama asıl 30 undann Sonra geçmiyormuş :)
eylul02 BorasMom tekme atması Yok zaten sürekli dönüyor gibi o şekilde hissediyorum sizde de öyle mi cok hafiften oluyor artık
BorasMom eylul02 evet bu hafta hep öyle sadece hani dönmesi falan vurma çok az doktor normal dedi hareket etmesi önemli sadece tekme atmasa bile dedi
Selcansahin33 36+5 haftalığız hareketleri halen çok net ama önceden çokdaha fazla saatlerde aktifken simdi günün 1 saati aktifse 2 3 saat sakin ama oynadığında maşallah gayet güzel oynuyor hala 🤗🤗
Svdaaaaa Selcansahin33 bende 36+4 🥰 aynı hareketlilik bende de var bir saat uyaniksa 2 3 saat rahat yatıyor 🥰 dün hastaneye gittim bebeğim ters dönmüş ne yapacağımı bilemiyorum bir hafta önce de kontrole gitmiştim normal doğum pozisyonunda baş aşağı dönüktü tavsiyesi olan var mı ne yapabilirim de baş aşağı döner?
Iscn Veralynn benimki bir anda başladı ya 5 gündür kasılarımda vardı hafif bu gun bel de başladı umarım yalancı sancılardır
Selcansahin33 Svdaaaaa yaa pilates topuyla vakit geçir daha fazla yürüyüş yap döner insallah ya hareketliler maşallah durmuyorlar hiç 😅😅😅
Bebegimicin1 eylul02 bilmiyorum ilk gebeliğimde hep hissedersim ama doktorum 2 saat bile hissetmezsen gel dedi sanahtan çok yoruldum myhtemelen oda yoeuldunuyuyodu şimdi iyi dönüyo karnım şekilden şekle giriyo
Veralynn Iscn Bugün sağlık ocağına gittim gebelik izlemi vardı oradaki ebeye söyledim normal artık dedi
Gizem2312 Bende bi de bi tarafa toplanma oluyo sizde de var mı? İki gündür hareket azaldı. Bi de özellikle yorulunca toplanıveriyo sadece yatınca düzeliyo 33 deyiz bizde
Selcansahin33 Gizem2312 yaa toplanmayı nasıl hissetmeliyiz mesela bir anda karnımın ortası baya sertlesiyor gibi oluyor geriliyor o toplanmamı olmus oluyor acaba