Canım benım ki 3300 de 1 çıkmıştı 4 lü yaptırdım onda daha riskli çıktı yani bu testlerden 2 li test daha önemli daha önceden bilgim olsaydı hiç 4 lü yaptırmazdım. 4 lü testim riskli çıktıığı için detaylı ultrasyonda yönlendirildim 2 gündür psikolojim bozuldu gerçekten Allah yardımcımız olsun