Denizz-Derya 37+3 bebeğim ters uzun zamandır bu pozisyonda ntsye girdim bugün sancımda yok kilosuda iyi haftaya eğer dönmezse sezeryan dedi doktor bu durumda olan var mı kızlar, neler önenirsiniz
Aslhn12 Denizz-Derya canım şu an 37 haftalıksın niye hemen sezaryen diyor ki benim arkadaşımın 39. Haftada döndü 40. Haftada Doğum yaptı .
Kvsraykt Denizz-Derya doğum başlayana kadar bekleyin erkenden alınmasının bir manası yok sancılar vs dönmezse Sezaryen olursunuz hem bu da bebeğinizin seçimi olur hemde gelmeye hazır olur
Ysmmmnn Denizz-Derya nettem bakabilrsiniz kanepede ters duruyolar o pozisyonu şuan anlatamm ama nettennhalınca görebilrsiniz kilonuz kaç aynı haftadyz
Svdaaaaa Denizz-Derya benim de ters 36+4 gidebildigim kadar gidecem inşallah en son çok mecbur kaldım mi sezeryan olurum
Ysmmmnn Denizz-Derya brbeğin doğum pozisyonuna dönmesi için yapılması herekenler yazın çıkar ordan belki
Svdaaaaa Denizz-Derya bende 36+4 benjm de bebeğim ters dönmüş dün öğrendim bana da dedi doğuma kadar baş aşağı dönmezse sezeryan olacaksın dedi normal doğum istiyordum elimden geleni de bugüne kadar yaptım sırf normal doğum olsun diye ama yapacak birşey yok ama şunu söylüyorum Nasıl sağlıklı doğacaksa Rabbim onu nasip etsin inşallah tüm evlatlarımız için 🤲🤲
BerayAzra Bende son güne kadar bekliyordum ki 38+5 te gelmeye karar verdi kızım ayakları aşşağıdaydı kanala girince mecbur sezeryana girdim😊
Deletedmom23234 Denizz-Derya 38 haftalığız hala ters. Sancılarım evde başlarsa dönmesini bekliyor doktor. Dönmezse mecbur sezaryen 🤦🏻♀️