Merhaba kızlar ben hastane çıkışını 5 li olarak 2 takım aldım aynı zamanda yeni doğan uyumlu 3 adet tulum aldım 10 çıkışa bir ton para vermek bana saçma geldi lakin sorum şu allah kısmet ederse doğum 10.ayın sonu 11. Ayın başına denk geliyor penye battaniyem yok nohut battaniye el örmesi kadife battaniye polar battiniye bir adet tek kat müslin bir adet iki katlı müslin battaniyem mevcut doğumdan sonra bebeği sarmak için penye kullanılıyor genelde benimkini kışa denk geliyor nohut çokmu büyük gelir ona sarsak hastanede doğum sonrası vs yoksa alıyım mı penye battaniyede