Minisbebegim Hayirli olsun gozunuz aydin 😊 doktorum bana da 2 gun sonraya gun verdi 38. Haftada spinal olucam cok heyecanliyim ikinci sezeryan daha mi zor daha mi kolay cok merak ediyorum
MineLule Minisbebegim Teşekkür ederim canım 🌷 Bence bir farkı yoktu ilkinden sadece daha tecrübeli olduğumdan sanırım bebek bakımı konusunda daha iyi hissediyorum. Sağlıcakla al kucağına 🙏
MineLule Busra-61 evet canım çok şükür 🙏 İyiyim şükürler olsun oturup kalkmak biraz zor şu an ama daha iyi olacağım 🙂