anneadayii42 ben o olmadan emziremedim nereye gidiyosamda hep yanımda götürdüm altına normal yastık minder koydum onlarda hep kaydı emzirme yastıgı bana göre hayat kurtarıcı ama doğumdan sonra aldım sütüm belki olur belki olmaz sütüm olmaSa boşa almış olmayayım diye şimdide kılıfınınyıkadım ütüledim 41 gün sonra kullamak twkrar nasip olur inşallah