Tucc Kızlar merhaba dün tetanoz aşısı vuruldum kolumu kaldırınca az bi ağrı var ama halsizlik ve özellikle şiddetli mide bulantım var aranızda yan etki yapan oldu mu merak ediyorum ?? Aşıdan olduğunu düşünüyorum başka birşey olmasın 😣
Mehtap61A Tucc ilk dozda kol ağrısı dışında hiç sıkıntı yaşamadım. Ama 2.doz da mide bulantısı ve ateş oldu bendede kol ağrısı ilki kadar olmadı sonra hemen geçti 1 günde ☺️
Gulonuz Tucc aşırı kol ağrısı mide bulantısı kusma bütün kemiklerim ağrıyordu resmen korona gibiydi ama Yarım günde geçti hepsi
Umudumsuun Tucc nefes darlığı ateş basması tüm vücut eklem ve kas ağrısı yaptı banada yan etki olarak😭 2. Dozu olacagım onumuzdeki hafta insallah yıne olmaz bunlar
Kahverengi Mehtap61A bende 2. Dozumu oldum 1 birşey yoktu şuan 37 ile 37,5 arası gidiyor ateşim ce halsizim bir öneriniz varmı neler yaptınız budurumda
DerinMavii Tucc canim ilk dozda bende 2.gun kol agrisi başlamıştı sonrasında geçti gitti bu ay sonu 2.doz olucam ama ebe dedi ki bir iş yapmayacgin rahat güne ayarlayalım yani demekki 2.doz mide bulantısı ateş gibi hafif reaksiyon gösteriyor haberin olsuun☺
Caglabade Tucc tam 10 gün öldüm ve dirildim resmen kolumu asla kullanamadım 3 gün ateş mide bulantısı halsizlik ne ararsan yaptı 2. Dozu vurulmadım kol ağrım 11. Gün geçti
Caglabade DerinMavii ben 2. Dozu olmadım bunların hepsi 1. Dozda oldu bende bu yüzden 2 dozu yapılmadım
Kahverengi Tucc valla bende 1.doz ağrı yaptım şuan 2. Dozu vurundum ilk gün ağrı dışında birşeyim yoktu şuan halsizim ve ateşin 37 ile 37,5 arası gidip geliyor napcamı şaşırdım 😔
Tucc Kahverengi çok geçmiş olsun ben bugün daha iyiyim çok şükür sizde bi an önce atlatırsınız umarım 🙏🏻
Mehtap61A Kahverengi canım ınanır mısın hicbisey yapmadım sadece yattım diyebilirim sana. Bana mesala çok ağrın falan olursa bı parol alabilirsin demişti doktorum ama ihtiyaç duymadım.