Kızlar merhaba öncelikle . Ben 15. Haftada doktora gittim bebeğime erkek dediler pipisini ve yumurtalıklarını gösterdiler ( aşşagıya o bacak arası resmini bırakıcam ) dün yani 18+ 5 ilken gittim bebeğim yüzüstü yatıyordu kız görüyorum dedi 15 haftada net görülebilecek bir büyüklükte ve cinsel organı görünen bir bebek nasıl oluyorda kız görünüyor cinsiyet ayrımı asla yapmam zaten ilk bebeğimiz ama kafamız karıştı ne düşünüyorsunuz yazar mısınız sinirlerim bozuluyor