Kütahyaya gelin olarak geldim. İlk gebeliğim de kanamam oldu park hayata gittim Ebru Aslana istediğim tedaviyi çabayı göremedim 1.5 ay kanamam yoğun bir şekilde devam etti 16 haftalıkken düşükle sonuçlandı. Düşük yapmaya başladığım an ParkHayata gittim muayene odasının kapısı ultrasonlar ışıklar ben girdiğim de açıldı başımda bir hemsire yada sekreter ultrason cihazı açıldıktan sonra bakmaya başladı o baktıkça her yer kan revan oldu düşüğüm devam ediyordu ama o hiç birşey görmedi ve diyemedi istersen doktoru çağırayım dedi böyle bir acil durumda bu teklif edilir mi zaten kim varsa gelmesi gerekir değil mi ordan eşim beni apar topar çıkardı ambulansla götürelim bile demediler. Benim başıma geldi siz bilin istedim. Ordan devlete gittim acilde hayatımı kurtardılar çok güzel ilgilendiler fakat hastane hem eski hem de doktorların kendisini hiç görmüyorsun sürekli asistanları bakıyor. İkinci gebeliğim de yasin bıyığa gittim düşük geçmişimi anlatinca 13 haftaya gelince rahim ağzıni ölçelim dedi ona çok güveniyordum rahim ağzını ölçtük ve dikiş atılması gerekiyor vakit kaybetmeden yoksa düşükle sonuçlanır dedi. Ameliyathane için gün verdi. Benimde burada bana bakacak kimsem olmadığı için Eskişehir’de olmaya karar verdim yasin bıyık seyehat yasak dedi. Ama mecburen korkuyla birlikte Eskişehir’e gittik 3 doktora çıktım 1 detali ultrasona girdim dikişlik birşey yok dediler. Aklıma tek gelen şey ameliyat ücreti için sırf boş yere dikiş atılacaktı ve okadar da riski korkusu vardı. Bu yüzden Kütahya da memnun kaldığım doktor hastane olmadı o yüzden Eskişehir’e devam ediyorum kontrollere oraya gidiyorum. Biraz uzun oldu kusura bakmayın :)