Sed22-09 Syrnn kullandım ama çok faydasını görmedim tek iyi yanı yara olduğunda bir yere deyip canım yanmıyor ama onun haricinde çok nemli kalıyor göğsün iyileşmiyor hemen
bebisini-bekliyor Syrnn ben memnunum kullanıyorum gece taşan sütü içinde biriktiriyor göğüs ucu nemli kalıyor ama iyileştiğini düşünüyorm oyle olunca
bebisini-bekliyor bebisini-bekliyor gerci benım surekli yara oldugu için biyere değmemesi amacıyla kullanıyorm yoksa cok birikecek sütüm yok, 😊