Benim de ilk gittigimde kese var bebek yok dedi ve biraz da olumsuz konustu boş gebelik olabilir diye, hamile kalmayi pek istemiyodum başta ama yine de öyle bişey duyunca insan icten ice cok uzuluyomuş. 10 gün falan sonra gittiğimde kalp atısi vardi sanirim 6. Haftanin sonuydu duydugumuzda ve 10. Haftada bile duyulan gebeler var endişelenme bence.