Sahnazyasar canim sakin kendini korkutma. Bende seninle ayni durumu yasadim. Hatta doktorum daha kotu seyler soyledi. 6. Haftada gittim haftaya geri gel dedi en kotu ihtimalle bos gebelik dedi. O haftayi kendime zindan ettim cok uzuldum. 7+4 de mi ne gittim cok sukur duyduk hatta suan 9+2 deyim. Sakin kendini uzme kullandiklari ultrason eskidir yada karin bolgen yaglidir belki ondan duyamamissindir. Sakin benim yaptigim gibi kendini uzme kimisi 9. Hafta duyuyormus gec dollenme falan oluyor . Sadece dua et hayirlisini dile 🙏