Edaa1 Kızlar selam 38 haftamdayım ve doktorum bebeğin eşiği yaşlanmış dedi herhangi bir sorun söylemedi erken doğum riski falan bahsetmedi böyle durum yaşayan var mı bir tehlikesi oluyor mu 😕
Makif2112_ Bana da ayni şeyi söyledi doktor benim sancilarim da başlamıştı 38 i göremedik sezaryen la aldi doktor haftanizi tamamlamışz endişe etmeyin bence