SimgeSalam Merhaba hanımlar size birşey sormak istiyorum 32 haftalık hamileyim şuan fakat bebeğim 2 kilo 720 gram yani çok fazla 2 kere gebelik şekeri testi yaptırmama rağmen yok şeker çıktı ama bebeğim çok fazla kilo alıyor başına böyle bişey gelen varmı ?
syazkaannn01 SimgeSalam öncelikle geçmiş olsun umarım büyük bir teşkil etmez. Ama kurban olayım bize de söyleyin ne yiyip ne içiyorsunuz , bizim de geriden gelir bebeklerimiz
BorasMom SimgeSalam bende gebelik şekeri çıkmamasına rağmen bebeğim 32.haftada 2600′du 2 hafta önde ortalama aile yapısıyla da alakalı olabiliyor tabi kendim 34.haftadayım 8 kilo aldım ama bebeğim şuan 3′ü geçmiştir ☺️
Kusciviltisi SimgeSalam kuzenimin başına geldi 2 bebeğini de 36. Haftada sezaryen ile 3700 ken aldılar
Konul95 32de bende de 2.500dü , 38+3te 4.200 doğdu ilk bebeğim. Normal doğum olacaksa yediklerinize dikkat edin , ben çok yiyordum ondan olmuştu
Pelin-1 SimgeSalam 25.haftada kacta kilosu hatirliyormusunuz. Benimde ikizlerim biri 1.5 hafta biri 1 hafta ileriden gidiyor zaten erken dogum riski oluyor boyle onden gidince risk artacak gibi sanki
yklndr syazkaannn01 benim de aynı 32+5te 1700dü doktor en fazla 3 kilo doğar dedi. kızım tam o kadarlıkken 2500dü 37den sonra hiç kilo almamasına rağmen 39da 3650 doğmuştu . genetik desem iki çocuğum arasında neden bu kadar fark olsun ki. beslenme düzenim de aynı 😕
Alone SimgeSalam anam maşallah de. 32. Haftada doğurdum 1.500 gr çıktı 36 da doğurdum 2.700 anca çıktı 😂 yok anam benden kilolu bebek çıkmıyor 🙈 ne yiyip içiyorsun hele bize bir tavsiye ver ☺️
yklndr syazkaannn01 ilk çocuğum 32+5te 2500 dü . 3650 doğurdum şimdi ikinci çocuğuma hamileyim 32+5te kilosu 1700 çıktı ve doktor en fazla 3 kilo doğar dedi. ikisi de benim çocuğum beslenme düzenim aynı genetik de aynı genetik ama neden bu kadar fark var ikisi arasında anlamadım. umarım bu kez anlatabilmişimdir😬
Minnak-kalbim SimgeSalam maşallah canım genetik de olabilir canım aile yapisida etkiliyor ister istemez sıkma canını sağlığı yerinde olduktan snra gerisi boş her bebek zayıf veya illa kilolu olcak die bişey yok Allah vergisi yemekle alakalı bı mevzu degil
MelekMervertlek SimgeSalam var evet o sizin genetik yapinizla alakalı ve beslenmenin ile. Meyve süt yogurt et fazla tuketiyorsaniz bebek fazla kilo alıyor Bende portakal as etmiştim günde 3n az 10 portakal yiyordu. Son haftalarda 38. Haftada 3900 doğdu eğer sezaryen olacaksanız hiç dert etmeyin
Deryalim-26 SimgeSalam 33 haftaya yakınım benide perinatoloji ye göndermişti doktor önden gidiyor gelişimi diye bende özelde doktora gittim oda beni 2700 kg olacak demişti. Ertesi gün perinataolog da 2 500 e yakın ölçmüştü. Bebek toplu olacak demişlerdi. Şimdi 37 oluyorum kendi doktorum da bebek biraz toplu diyor. Ama sıkıntı olmaz demişlerdi. 4 kiloya yakın olur demişlerdi. Şeker yok bende de. Kafana takma bende de durum aynı genetik olabilir ben kendimde 4 buçuk kilo doğmuşum zaten😄