Kader0498 Bu ay adeti geciken varmi 4 tane test yaptim sonuc negatif ama bi hafta gecti hala gelen giden yok mide bulantıları yaşıyorum karnim simsis ama hala bi belirti yok
Sevilesi Kader0498 canim bazen hemen teste çıkmıyor. Ben 9 gun geciktim. 3. Ve 5. Günler de test yaptim çıkmadı. 9.gün kan testi verdim 192 ile öğrendim akşamına da gebelik testinde cıktı 🤗 2 3 gün daha bekleyip kan testi yaptirabilirsin🌸
h61 Kader0498 bende aynı durumdayım 5 gün geçti belli belirsiz çizgi çıkıyor o kadar beklemek çok zor 🤦🏻♀️
Merve_0109 Kader0498 3 gün falan daha bekle ben 15 gün bekledim inşallah Rabbim seninde kucağını ve tüm isteyen annelerin kucaklarını doldurur
Kader0498 Sevilesi bende cikmaz hata vardir diye ayni marka almadim farkli markalar aldim ama yine negatif cikti
Kader9677 Bendede durum aynı 4cü gün gecikmenin dün yaptim test negatifti.. Bugunde sağ bacağim agriyo kramp giriyo cok kotuyum bu da bi belirti mi bilen yazabilirmi
Sevilesi Kader9677 herkesde farklı şeyler oluyor canim belirti mi bilemem de kasik ağrın vuruyor olabilir
Kader0498 Merve_0109 bi tane kizim var suanlik daha düşünmüyorum rabbim isteyip olmayanlara nasip etsin ins