my_little_miracle Pendik medical park ya da Göztepe mp giden var mı?? Doktor önerisinde bulunursanız sevınırım
Minaminisi my_little_miracle yani beni yanlış anlamayın ama medical park göztepe kötü baya. Tam ticarethaneye dönmüş. Çalışanlar insanın suratına bakmıyor. Özel hastane demeye bin şahit ister. Ama pendik şubesi güzel, yeni tertemiz. Çalışanlarda iyi güler yüzlü. Para veriyoruz neticede karşılığını almak istiyoruz. Şartlarınız müsaitse pendik daha iyi.
Minaminisi my_little_miracle hayır canım benim doktorum dışardan. Muaynehanesine gidiyorum. Hastane olarak medicalparkta da doğum yaptırıyor. Hastane olarak yorumladım ben😊
daisy_05 Ben halide yüksele gittim, baya ben sormadan sorabileceğim her şeyi açıkladı. Ama devam edip etmeme konusunda kararsızım. Takipteyim soruyu.