Snaydnn Suyum geldi gece 2de hastaneye yatışım yapıldı, 38+6 haftamda🙏🏼 Acılmam yokmuş suyum geldiği için bekliyoruz dua edin sağlıkla kavusayım bebegime🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Snaydnn Esrasena Esrasena suyum durmaksızın geldigi için yatısım yapıldı, ama sancım yok , nadir gece 3 den beri hastanedeyiz takipde acılma yok, sanırım suni sancı vercekler
Snaydnn Esrasena ara ara belime adet sancısı gibi vuruyor, sıklasmadı. Nts ye bağlıyorlar acılmaya bakıyorlar. Ne zaman doğum olur belli değil henüz 😞
Esramine Snaydnn allah yardimciniz olsun 4 gun once ayni durumdaydim cok zor allah kimseye çektrmesin
Esrasena Snaydnn Aynı benmde nişan ge Snaydnn Sancı gelsin diye içilen karışımlar falan aslında deneseniz,bitkisel,Kabuk trçın limon zencefil yanlş hatırlamıyosam
Esramine Snaydnn suyum geldi hastnye gittgimde 1cm acilma vardi suni sanci cektim 12 saat sonra 10 cm acilma oldu dogumhanden sezeryna goturduler bebegin kordonu kisa dye