diamond2635 minipanda her durumda dış gebelik ya da boş gebelik olabilir.Tüp bebekte bile oluyor embriyo rahim içine transfer edilmesine rağmen.
Hahahshdhhr Genelde rahim filmi cektırdıkten sonra normal hamıle kalanları çok duydum canım yanı bı sıkıntı olmuyomus sanırım