Arkadaşlar geçengun de post açmiştım sancım oluyor diye bu gun sabahtan beri bel ağrısı ve kasıklarımda sancı var normal mi aslında 5 gundur var ama bu gun bel ağrısıda başladı doktora gdcem ama birkaç gun sonra bazı nedenlerden dolayı açılma olmasından fln korkuyorum normal midir