Merhabalar, biliyorsunuz ki özel hastanelerde 10 gün içinde tekrar gidilir ise ücret ödemiyoruz. Beni doktor 6 eylül’de çağırdı fakat dünde bi post yazmıştım stres çok diye çalıştıgım iş yüzünden. İş yerindeki üst yöneticimde doktora gitmemi sorunumu söylememi istedi. Bende şimdi gidicem ne diyim yani hiç bilemedim stresi söylediğim zaman bebeğime de bakar mı onuda merak etmiyorum değil, hem 1 aylık rapor açtırmayı düşünüyorum ama yarın gittiğimde değil eylüldeki gittiğim zaman. Ay napcağımı bilemedim herhalde bana niye geldin diyemez yahu🙄