Minaminisi Hazalmavzer bebek kanala indiyse suni alın inmediyse denemeyin bence, ikinize de yazık. Doktorunuz mutlaka bilgilendirir ama sizinde aklınızda olsun. Ben 41.hafta içinde doğurmuştum.
Hazalmavzer Fatmanurr42 bas geliş 1 cm acilmam vardi 2 hafta once gittigimizde bu sefer muane etmedi bilmiykrum acilmam ilerledimi
Hazalmavzer Minaminisi haklısınız eger acilmam yoksa ve kanala indi ama baş geliş ti cunku persmebe bunlar ikesin ogrenip kararimi vericem heycanliyom cok ilk dogumum korku yok ama biran önce dogsun artik cok sıkıldım bu süreçden
Fatmanurr42 Hazalmavzer Benimde 1 cm açıklık ve bebek kanalın başında bekliyor. Kafasını tam sokmamış kanala. Suni sancıya kalmadan doğurmak istiyorum bende normal
Minaminisi Fatmanurr42 bebek kanala indiğinde açılmalar rahat başlar, hızlanması için suni verilir. Kanala inmediyse suni anneyi de bebeği de zorlar. En iyisini tabiki doktorunuz bilir. Bunları doktorunuzla rahatça konuşmalısınız. Son ana bırakılacak konular değil.😊
GM123-123 Merhaba ben yeni hamileyim ama kasıklarımda batma hissi oluyor ve keseyi henüz görmüş değilim
Fatmanurr42 Minaminisi Konuştuk dün doktorumla şöyle söyledi. 1 cm açılma bebek kafasını dayamış ama kanala girmemiş biraz daha bekleyip suni sancı denicem çünkü sancıların yeteri kadar yok e sancı olmayınca bebek kendini kanala itmiyor dedi. Sancı ile kanala inme şansı var ama elbette kesinliği yok ben direk sezeryana almak istemiyorum dedi.
Minaminisi Fatmanurr42 çok iyi düşünüyor doktorunuz. Şartlar normalse, tehlikeli bir durum sözkonusu olmazsa, anne bebek adına, mutlaka normali deneyin. Hayırlı doğumlar diliyorum😊🌸