Herkese merhaba ,
27.haftaya girdim arkadaşlar an itibariyle ancak deli gibi yemek yiyorum . Sabah kahvaltımı yapıyorum sağlam bir şekilde .ama çikolata tatlı düşkünlüğü başladı:( kilo da almaya başladım. Haftasonu şeker testi de var neler önerebilirsiniz irademe ilk defa hakim olamiyorum 😔