Nese_bas Elif0712 ah ah bende o dertten yanayım sizin gene iyiymiş ben Eylül sonu Ekim başı doğum yapacağım kızım ilk okul 1. Sınıfa başlayacak ve Eylül sonun da da taşınacağım nasıl olacak bilmiyorum 🥺
Alone Elif0712 tabi hasta olup aman griptir diye doktora gitmeyen ya da pozitif çıkarım korkusu ile doktora gitmeyen o kdr çok insan var ki
Elif0712 Alone var kesinlikle arkadasimin komsusu 10 gun oksuruk seslerini duymus test yaptirmamislar taki evden biri hastanelik olana kadar cocuklari bile sokakta oynuyor dedi
Elif0712 BurcuArslan bide tam gun basliyor sabah baba birakcak oglen bn alcam yedirip geri goturcem sonra yine alcam ohoooo
BurcuArslan Elif0712 bizimkide doğumda 1 ay izne çıkacak okul için gerçekten zorlu bir dönem bizi bekliyor
Kumral5 Benimde son gunlerim eylul 5 son olullar aciliyor oglum okula baslayacak covid illeti var onami kafayi takayim dogum olursa oglumun okulun ilk gunlerinde yaninda olamacagim onami yanayim oglum okul icin endiseleri var onami yanayim ah kaldim arada 🤦
Meltem_aras Kumral5 bende kizimn okula başlayacagi gün sezeryanla doğum yapacgim yaninda olamayacgm diye o kadar üzgünum ki😓