merve-shnbs 36 haftalık hamileyim sanki son günler geçmiyor sürekli 36 haftadayım gibi hissediyorum 🤦♀️ Sizde durumlar nasıl
Ysmmmnn merve-shnbs 37 deyim zamanla hızla akıp geçti bu haftalara geldik bundan sonrası daha kolay ilerler
Saripapatyam1 merve-shnbs bende 36 olcam 3 gün sonra aynı günler geçiyor ama ben yerimde sayıyormuş gibiyim 🤣
Busra_kr merve-shnbs Bende zaman ne çabuk geçiyor diyorum öğrendiğimde 4 haftalıktı.Şimdi 31 haftalık olduk çok şükür 🙏🏻 Ama dün gibi sanki 🥰
merve-shnbs bebisim-_00 evet doğru 30 dan sonra bi tıkandı 36 oldum şimd hiç geçmiyor hergün 36 ya uyanıyorum sanki 😀
Kezibankarakoc bebisim-_00 evet ya , ben de 31+5 im bi 32 yi bitiremedim , bian önce sağ salim 35 36 ları görmek istiyorum ,bide erken doğum riski de olunca bian once gecsin istiyor insan ama hiç geçmiyor günler
Seymaderebasi Bende 36+5 teyim ama bana da gecmiyor tedirginlik ten mi yoksa gerçekten zaman mı gecmiyo anlayamadım 🤔🤔
merve-shnbs Busra_kr ilk haftalar geçiyor bende ne ara 30 oldu dedim sonra bianda durdu zaman hatta 38. Hafta doğar diyordum doktor 40 a kadar bekleriz dedi durdukça zaman çoğalıyor sanki 😀
Ada92 merve-shnbs aynı durumdayız 36+5 olduk ama sanki hamile kaldığından beri 36 haftalık gibiyim 35 den sonra durdu sanki