Kızlar selam
Sürekli bebegimin dogdugunda sağlıksız olabilmesinden korkuyorum. Aklımdan çıkmıyor. Nasil rahatlicam bilmiyorum. Doktora gittikcr rahatlıyorum ama gene daha 10 gün var gitmeme. Birde ben kiloma yememe hiç fikkat edemiyorum çok oburum. Yedikten sonra vicdan yapıyorum sekeri yükseldimi acaba falan diye. Gebelik şekerim yok ama rahatlayamiyorum. Pskolojik destek istiyorum sizden 🤢 birde bizim 24.hafta ayrıntılı ultrasonda bebeğin bagirsaklarinda parlaklik çıktı. Doktor bunun tek başına anlamlı olmadığını ama belirli hastaliklarada dahip olabilcegini cocugun söyledi. Internete girip arastirdigimda zaten tüm lanet hastalıklar yaziyor. Amniyosentez sıvısı alarak bakilabilir dendi sorun var mı diye. Ama sorun olsa bile anne karninda tedavisi olmayacağını söyledi. Bizde aldırmadık sıvı. Çocuğu aldırcak değilim yani bi hastalığı var diye. Öğrenip önünede gecemicektik. Yani kafam çok dolu çok yoruldum düşünmekten