Aminese Adetimden önce öğrendim gebeliğimi. Öğrenmeden önce kasık bel ağrısı mide bulantısı vardı. Düne kadar her gün vardı. 2 gündür yok neler oluyor anlamadım.
Aminese BHNF şanslı olmak mı ? Hiç böyle düşünmedim. Bir defa kimyasal gebelik geçirmiştim. Ondada böyle birden durmuştu semptomlar o yüzden aklıma hep o geldi. Ya bu da düşerse diye .
BHNF Aminese bende de hiçbir semptom yoktu gayet güzel gebelik geçirdim . bazı bebek çok bulantı vs yapar ama bazı bebek ağrı bulantı yapmaz diğer gebeliğine göre kıyaslama bence bu gebeliğini hepsi aynı olmuyor .
Bsrahb Aminese mide bulantım hergün var doktor ilaç verdi onu içmezsem halen aynıyım 13+4üm.ilacı içtiğim halde arada geliyor gidiyor ama o kadar çok rahatsız edecek şekilde değil.Bazen oluyo unutuyorum hamile olduğumu bazende kolumu kaldıracak halim olmuyor
Aminese Bsrahb Ahsn2719 BHNF hepinize çok tsk ederim. İçime su serptiniz. kaygılarım hafifledi. Allah razı olsun.
Ahsn2719 Benim ilk gebeligimde 6 haftaya kadar hiç bişey yoktu bı bulantı başladı ,4 aydan fazla sürdü şimdi 4+2 günlük hamileyim 6 haftalık olunca doktora gidicem içimi ferah tutmaya çalışıyorum inşallah bulantım olmaz
1fatosss Biz de 4 haftaligiz keseyi gördük ondan önce kanamam var die progestan kullandm hala kullaniorm. Ilaç yüzünden sanırım halsizlgm var onun dışında kanamam olmasn kötü birşey olmazsn die dua ediorm.daha önce kimyasal gebelik ve dış gebelik geçirdim korkuyorum