Seda-sedos Hamileligin ilk gunlerindeki halsizlik nasil gecer bilgili anneler bilgilerinizi paylasir misiniz
Kamumu Seda-sedos ben sürekli evdeydim. Evde oturunca daha bir yoruluyor insan. Üşengeçlik yorgunluk vs herşey oluyor. Çıkıp hava almak önemliymiş. Şimdi yapmaya çalışıyorum