Nilnil merhaba canım. Benim vardı gebelik şekerim. Günde 4 defa insülin kullanıyodum. Doğumdan çıktığım gibi direk şelerimi ölçtüler ve normaldi. Hastanede 2 gün kaldım sürekli ölçüm yaptılar hem bana hem bebeğime. Bikaç gün yine dikkat et dedi doktorum. Kompostoyu tamamen şekersiz içtim hiç bi gram şeker koymadım. Evde yine ölçüm istedi doktorum hep normal çıktı çok şükür. Genelde kalmıyo gebelik şekeri. Doğumdan sonra bikaç gün daha dikkat et derim. İnşallah sende de kalmaz geçer 🙏