Kızlar geçen hafta covid olmuştuk ailece burada sizede danışmıştım ne yapılmalı diye…İşte covidin 9. Gününde acil sezeryana alındım ve kızım dünyaya geldi:) 36+5 te 2700 olarak doğdu. Üçüncü sezeryanım ama geçirdiğim en rahat doğum öncesi ve sonrası süreciydi.Son haftalarında korona olan annişler,ben çok korkmuştum.resmen kabus günler geçirdim sizde benim gibi stres yapıp erkenden doğurmayın😅 Allah ın izniyle geçiyor🙏🏻