Hanimlar biraz size garip gelicek ama kalp atisini duymaya 1 gun kala gece esim karnima kafasini koydu bebegin oldugu yere bi dinle bakiyim duycan mi atiyormu kalbi dedim atiyo valla duyuyom dedi sonra doktora gittik kalp atisini dinledik esimde diyo ki iyi surekli doktora gitmeyiz ben dinlerim kalbini iyi oldugunu soylerim diyo deli 😁😁😁 doktora da sorduk evet duyabilirsiniz dedi cok degisik bi his