Sblut23 Kızlar bugün karnımda bir ağrı var sebebini anlamadım 1 saattir geçmiyorda bebeğimin hareketlerini hissettim ama geçen günlerdeki gibi uzun süreli değil bir kaç kere hissettim korkuyorum lütfen yardımcı olun başına gelen var mı ?
Fk_53 Karnınızın tam olarak neresi çünkü ben geçen sağ tarafda acayip bir ağrı vardı dayanamadım doktora gittik kum çıkmıştı ama benim ki baya dayanılmaz bir ağrıydı hala gecmediyse doktora görünün bence içiniz rahatlar
Sblut23 Fk_53 cuma günü kontrolüm vardı herşey yolundaydı dün biraz ayakta kaldım yoruldum bugün de nasıl tarif edeyim ki adet sancısı gibi
-Arya- Fk_53 Aynı şeyi bende yaşadım 4 gün sürdü öldüm dirildim. Serumlar ilaçlar fayda etmedi çektiğim en kötü ağrıydı 🙄 bende de kum çıktı maalesef
Fk_53 Bende bir gün önce kontrole gitmiştim ve benimde hicbirşeyim yoktu bir gün sonra aniden oldu sancım ama benim böbrek olan yer faln ağrıyordu sizin ki suan hala ağrıyor mu
Sblut23 -Arya- kum ne oluyor ki hiç duymadım 4 gün önce bir sıkıntı yok dedi doktorum kanıma da baktı idrara da hastaneye gitmem gerekiyor ki öyle çok ağrım yok ara ara oluyor benim
Fk_53 Sblut23 kum böbrekte olan bişey canım doktorum bana bebek büyüdükçe böbreği sıkıştırır dedi ve bu sefer yiyecekler dışarıya kolay atılmadı ğı için orada kum oluştururmus oyüzden bol su içmeye dikkat edin derim şimdi tekrar o ağrı korkusuna bol bol su içiyorum
Fk_53 -Arya- aynen öyle kesinlikle katılıyorum size o ağrıyla yerinizde durup dayanmaniz imkansız bişey oluyor bende serum yedim fitil faln verdiler işte o an geçmedi hiç Allah’tan benim ki okadar ilerlememisti de çıktım hemn hastaneden rabbim kimseye vermesin böyle ağrı
-Arya- Fk_53 Bende her an o ağrı tekrar başlayacak diye korkuyorum maalesef. Dediğiniz gibi Allah kimseye vermesin o ağrıyı 😒
Sblut23 Fk_53 ay bana da doktorum dedi idrarda birazcık bakteri var bol su iç dedi çok zor bu gebelik ya
Fk_53 Sblut23 evet ya gerçekten bu ilk hamileliğim diyorum ki ikinciyi Allah bilir yani ne zamn düşünürüm 🤦