Nesossssss haklısınız, olan bana olmuş olacak yine herşeyi tek başıma üstlenmeye calısan kişi ben olacagım. Yanımda olmasını istediğimde şuan olmadığı gbi o zamanda olmayacak. Dua en güzel şey, Allahın yanımda olduğunu hissetmek, evliliğimi bitirsem de bitmemesi için çok çabaladığımı elimden gelen herşeyi yaptığımı biliyorum dualarınız için teşekkürler