Kızlar acil bir sorum olacaktı, 28. Haftadayım. Okula 24. Haftadan itibaren idari izinli olduğuma dair rapor göndereceğim. Sağlık ocağından alabiliyor muyum, sağlık ocağından alınan durum bildirir raporu geçerli mi acaba. Bir de yaz tatilinden dolayı dilekçenin altındaki adrese görev yerim olan adresi değil yazlık adresini yazdım (saglık ocağı da burda diye) sorun olur mu? Çok acil cevap bekliyorum