Dün sağlık ocağında tahlil verdim. Bugün sonuçları aldım ve kendi doktoruma gönderdim.
İdrarda enfeksiyon var dedi ve ilaç yazdı. Ben de sık idrara çıkmak dışında bir belirti olmadı. Bir hafta sonra tekrar idrar tahlili istedi. Gebelikte İdrar yolu enfeksiyonu geçiren oldu mu ? İlacı kullanınca geçer dimi ? Ve bebeğe zararı var mı ?